Så funkar det

1

1- Telefonsamtal

Vid vårt första möte eller telefonsamtal berättar ni vad ni tänkt er. Vi ställer frågor för att förstå vad som är viktigt för er. Vi kan också ge exempel från liknande uppdrag.

2- Förslag

Vi skissar på ett upplägg och tar in förslag och priser från våra partner.

2 b
3

3- Offert

Ni får en offert från oss, ofta med några olika alternativ. Fram till denna punkt kostar det er inget.

4- Beställning

Er beställning blir startsignalen för vårt team. Vi drar igång med bokning, planering och förberedelser. Vi håller kontakt med er och stämmer av det som behövs. Vi håller koll på tidplaner och bokningar. Om något hänger upp sig är det vårt ansvar att lösa det. Ni kan känna er trygga, koppla av och se fram emot festen.

4
5

5- Festen

Festdagen är här! Vi tar ansvar efter era önskemål – vårt team finns på plats och ser till att allt klaffar.

6- Enjoy!

Snart får era minnen av dagen stöd av bilder och filmer från festen – det gör att den varar ännu längre!

6 b

Välkommen att kontakta oss

Ring eller mejla oss för en första kontakt! Här finns alla kontaktuppgifter.

Tesfa Event
Logo
Shopping cart